Thursday, March 5, 2009

I'm Flying Again!

Oh yes, the long awaited weekend is here again..mak memang tak sabar sabar dos nak berehat rehat ni hah. keletihan sempena besday weekend mak di Vienna tu pun belum 100% pulih pun lagi. tadi berlari lari atas threadmill kat gym ittew pon mak oiiii tercungap cungap mak walauponnnnn sessi seperti biasa 25 minit dengan 5.5-7.0 mph. Tu lah kan, kalau dah meningkat usia ke 25 tahun ni...hiks!

Oh and another thing, mak akan terbang lagi noks tapi kali inniew bukan ke tempat chanteque dan eksotik macam Vienna mahupun Barcelona uols...mak hanya akan terbang ke Eindhoven Airport (ada sesapa nak soh mak kim salam kat pemain bola PSV Eindhoven???) dan Avang akan pick-up mak dari sittew dan terus drive ke apartment Avang di Geel, Belgium. So jadiknya weekend weols kali inniew di Belgium. Perhaps, masa nak balik nanti weols akan singgah di les Bains sawana yang merries di Lille ittew! Can't wait!

Nantilah kalau kaki mak tak sakit (tu diah, asyik asyik kaki sakit bagai..korang fahamke apa kah maksud di sebalik kaki sakit ni??? Hah mrasa tolong tanya Kak Imah Lenggok kita ittew naaa???) mak akan ceritakan cerita ceriti Naked Party kat Vienna last weekend. Asyik tertangguh jah..mak busy lah nyah!!! **matilaa Miss Alasan

Sesambil ittew, meh kita tengok gegambar yang mak ambil tempohari di Vienna:



Pemandangan biasa di taman taman di sekitar Vienna - kempen nak suruh tuan punyer anjing kutip taik anjing tu! jangan nak biar jah anjing korang dok cikyak sampai menjijikkan satu bandaraya Vienna ittew!




Ni adalah patung mannequin yang bisa membuatkan weols sakit jantung bila lalu kat depan sebuah gayah bar kat Vienna inniew... ala ala kalau masa malam tu, macam dia dok tenung kat kita dan senyum senyum pulak!!! Menakotkan!!!!

p/s in the mean time, mak rasa macam nak POTONG KEK jah ngan beberapa kawan mak.... adalah sebabnya..mrasalah korang tak faham POTONG KEK tu hapo noh???

Have a good weekend uols!!!! Doeiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

No comments:

Post a Comment