Wednesday, August 19, 2009

Selamat Menyambut Ramadhan



Salam sejahtera kepada semua pembaca blog Lee UK @ Cleeopatah Novotny.

Mak oso known as Ustanyah Etoniah al-Melanton (nama pendek mak, Trisha, bleyy?) ingin mengambil kesempatan inniew untuk mengucapkan selamat menyambut Ramadhan semua pembaca blog Lee UK yang beragama Islam. Ye lah, kita ni biar apa pun jenis kita, tetappp lah kan ingatkan Yang Maha Kuasa.

Yang tak faham tu tetapplah taknak faham...tak mengapa, mak tak salahkan mereka. Mereka mereka inniew masih banyak lagi nak belajar daripada kawum kawum mak ni nyah oiiiiiiiiii!

Yang theyols ingat, kita ni lah tukang sebar penyakit HIV mahupun AIDS...yang theyols faham, kita ni lah yang suka main kat belakang.. yang theyols dok sebok sebokkan, weols ni lah yang suka cari batang sampai larut malam kaedahnya....

Noks, dunia inniew semakin bercelaru..yang dok sebut dialah baik dan dialah wira bagai tu ingat sikit naaaa...kami inniew bukannya kawum kawum yang merogol anak sendiri, yang buang anak dalam sungai/ parit mahupun kami bukanlah tukang ragut tas tas tangan cikki di jalanraya ittew....oso bukanlah weols yang mendera tukang gaji yang tinggal di rumah kamu! ***kalau beg nak diragut ittew bukan Prada, Hermes mahupun Channel, apa ke pekdahnya???? **tetiba!

Uols tengoklah sendiri; yang nak kena rotan kat Kuantan tu, apa nama dia?? Model apa ntah...nak kena rotan sebab dok tonggang botol kicap. Mak dinch hoi motip dia sorang jah yang kena tangkap dan dia sorang jah yang nak kena sebat. Yang berlambak lambak kat KayHell tu lepas je? Ni undang undang jenis apo nih?? Mak pun fenin noks!

Ehhh maafin mak, uols, mak makin melalut merepek pulak kat blog Lee UK inniew..

Anyway, yang mak nak utarakan kat sinnniew ialah Tiada Beza Antara Kita...semuanya dah nama manusia, mestilah tetappp melakukan kesilapan (walauponn yang buat silap sengaja tu banyak pon!!!)

So marilah kita bersama sama menghayati Ramadhan yang mulia inniew...bersihkan hati dari sifat suka meroyan, merepek dan menganyam ketupat **matilamak sebab sakan bebenor buat kalau borsbors ngan KB mak! *ops!

Semoga puasa uols berkat belaka, nah?

Wassalammmmmm

p/s Nyah, mak makin takotlah puasa kali ni...hari nyer panjang yaamatz! Adakah tubuh mak yang gebuzzz inniew akan bertukar menjadi seperti anak anak yang dilahirkan di Darfur?

No comments:

Post a Comment